בין אם אתם מבקשים להוסיף תוכן מקצועי לאתר שברשותכם, או בין אם מדובר בעריכת תוכן לטובת ניוזלטר אשר נשלח אל לקוחותיך באמצעות דיוור ישיר בלבד, הרי שכל מקדם או פרסומאי מודע לכך שכתיבה שיווקית תוך הקפדה על כתיבת מאמרים באופן מקצועי ומהימן הם חלק בלתי נפרד במערך השיווק שלכם. כתיבה כזו היא הדרך של כל משווק להגיע אל הלקוחות ולהטמיע את המסרים אשר יביאו את הלקוח לרכוש או לשכור את שירותיכם.השקעה נכונה בכתיבת מאמרים מקצועיים בנושא הרלוונטי וכתיבת תוכן שיווקי בכלל מהווה הזדמנות להגדלת הרווח של האתר או העסק שלכם.אז איך עושים את זה, מאיפה מתחילים? כל זאת ועוד המאמר שהכנו עבורכם.
כיום קימות בשוק אלפי חברות המציעות שירותים של כתיבת תוכן שיווקי ומאמרים בתעריפים קבועים, בדרך כלל על פי כמות המילים ולא לפי תוכן המאמר מבוקש. יחד עם זאת, חשוב להקפיד לבחור את החברה הנכונה, ולא לשלם ממיטב כספך ולגלות כי מדובר בחסרי ניסיון ומתחילים, ולקחת בחשבון שלמקצוענות יש מחיר, ומדובר פה למעשה ב מיתוג נכון של העסק שלך, לפיכך מן הראוי שתשים את התדמית של העסק הזה בידיים ראויות. דרך נוספת היא לכתוב מאמרים ותוכן שיווקי על ידי בעל המקצוע עצמו, כיוון ש"אין חכם כבעל ניסיון", ולשמור על כללי האתיקה והכתיבה, כפי שבדרך כלל תוכלו ללמוד באתרים בהם ניתן פרסום מאמרים בחינם תחת קטגוריית: "כללי הגשה", או "טיפים לכתיבת מאמרים". יחד עם זאת, סביר להניח כי לבעל העסק אין הזמן הפנוי והראוי לשם כתיבה והגשת מאמרים ודאגה לפרסומם והפצתם, ולכן רצוי שהמיתוג, בניית התדמית לעסק, ובין השאר, האחריות על התוכן השיווקי והמאמרים באתר ומחוצה לו, ייעשו על ידי גורם חיוני שבחרתם בקפידה. כל שנותר לנו הוא לאחל לכם דרך צלחה...